vrijdag 30 oktober 2015

Succes door volharding

Deze week ben ik gestart om  een blogbericht vanaf mijn webwinkel  te versturen. Deze berichten zijn product gerelateerd. Door deze vanaf de site te publiceren zorgt er voor, dat ook mijn SEO beter wordt georganiseerd. Hierdoor kom ik weer een stukje dichterbij de filosofie maximale binding minimale koppeling zoals ik al in een eerder blogbericht heb geschreven.

Succes door volharding is de titel van dit bericht. Een ongekend persoonlijk succes ligt hieraan ten grondslag. Ik heb mij door de tegenslag, die ik in september achter mij heb gelaten, niet laten verleiden om bij de pakken neer te zitten en al helemaal niet achteruit te gaan kijken.

Met steun van een aantal "echte" vrienden heb ik de draad opgepakt. In de komende tijd zal ik hieraan speciale aandacht geven. Komende maandag starten er 6 mensen voor het nieuwe bedrijf  "Plan Your Event".
 In 1 maand tijd hebben we met een bliksemactie deze mensen bereid gevonden om hier aan de slag te gaan.

Uiteraard heb ik de kans gekregen om te laten zien wat mogelijk is. Toch ben ik er van overtuigd dat mijn eigen houding en gedrag hier een hele grote bijdrage aan heeft geleverd. Ik beveel mensen, die tegenslag hebben, aan om in zichzelf te blijven geloven en datgene te doen waar hij/zij goed in is. Hetgeen ik in mijn blogbericht nieuwe mogelijkheden vinden  heb geschreven is hier zeker gebeurd. Een deur dicht..... er gaat er altijd een open.

Ook heb ik een aantal vrienden gewezen op hun voor mij niet productieve gedrag. Voorheen liet ik mijn oren daar nog wel eens naar hangen. Ook hiervan heb ik weer geleerd.  Met alle respect voor de opmerkingen. Het kan natuurlijk ALTIJD anders. Een keus maken en daar aan vast houden, totdat echt is bewezen dat een ander pad beter is, is echt belangrijk. Het vergt veel van mijn  "volharding", maar gelukkig is het succes er ook naar.

Zoals ik al eerder heb gememoreerd, komen uit dropship-factory veel nieuwe initiatieven voort en worden deze initiatieven door dit bedrijf  goed en professioneel begeleid. Schrijf je gerust een keer in voor een van onze kennismakingsbijeenkomsten. Ook de themabijeenkomst van afgelopen keer (SEO optimalisatie) was een mooie ondersteuning voor de ontwikkeling van mijn eigen webwinkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten